SUKA TAK SEMESTINYA MEMILIKI

Rabu, Mac 25, 2015 @ 11:04 PG | 1 Orang berstory


Assalammualaikum.
blog semakin sunyi kerana tiada siapa mahu ke sini
tidak mengapa, tuan pon malas melawat blog orang lain
semakin hari semakin sunyi
semua semakin sibuk dengan kehidupan masing masing yang semakin mencabar

apabila kita menyukai dan menyayangi seorang insan bernama lelaki
kita seperti bertindak tidak mengikut landasan akal dan fikiran kita
kita beria ria mahu dia mengenali kita
tapi kita sebenarnya tidak sedar bahawa siapa kita dia nak kenal?

bersungguh meminta rakan menolong mendapatkan no telefon dia
tapi kita sedarkah adakah dia sanggup untuk melayani kita jika berwhat up?
mungkinkah dia jelik melihat diri kita ini
kita terlalu terburu buru, lalu menjadi hambar
salah diri sepatutnya jangan menjadi wanita murahan
terhegeh hegeh dekat lelaki yang sikit pon tak hingin dekat diri ini

"aku rasa 23 march lahh aku paling bodoh sebab buat macam tuhh. aku tak sepatutnya tegur dia. dia layan pon nak tak nak je. aku je yang terlebih excited. kesian. sedih. sakit. tapi apakan daya. mungkin dia dah berpunya atau hati sudah dimiliki seseorang. kita tak tau. aku mohon maaf kerana pernah singgah untuk berborak dengan kau walaupon sementara. aku sedar siapa diri aku dan sapa kau. bukan salah kau, tapi aku yang menyebok. aku harap kita takkan bertemu lagi. baii Din."

"Ketika Zulaikha mengejar cinta Yusuf, makin jauh Yusuf darinya. Ketika Zulaikha mengejar cinta Allah, Allah datangkan Yusuf kepadanya." kita tidak tahu apa yang akan terjadi dimasa akan datang . . .



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?