SPM Result Just Be Rubbish!

Rabu, Mac 04, 2015 @ 10:30 PG | 0 Orang berstory


Assalammualaikum umat manusia sekali. hari yang indah, cerah dan nyaman. dunia hari semalam tak sama  dengan harini. harapnya harini lebih baik dari semalam dengan kehendakNya. Amin.

ohh, seperti yang diketahui umum semalam result SPM 2014 keluo. ohhmaigodd. takutnya kitee. berdebar debar. terasa nak pengsan bangun pengsan bangun je. seperti biase, aku nak juga share result spm aku walaupon tak segempak mana. -.-



  • BAHASA MELAYU - A- CEMERLANG
  • BAHASA INGGERIS - B KEPUJIAN TINGGI
  • PENDIDIKAN ISLAM - A- CEMERLANG
  • SEJARAH - A CEMERLANG TINGGI
  • MATHEMATICS - A+ CEMERLANG TERTINGGI
  • ADDITIONAL MATHEMATICS - B+ KEPUJIAN TERTINGGI
  • SAINS PERTANIAN - A CEMERLANG TINGGI
  • PHYSICS - C+ KEPUJIAN ATAS
  • CHEMISTRY - C+ KEPUJIAN ATAS
  • BIOLOGY - B+ KEPUJIAN TERTINGGI
seperti yang dijangka, result aku memang macam nie. u know, i am too lazy mazy nak study nie. sebab tuhlaa result aku macam hapak masam je. tapi, Alhamdullillah. kalau aku jenis yang asyik mengadap buku 24 hours, In Shaa Allah dapat straight A's or lebih baik daripada nie. nobody know in future.


sebenarnya result ada tapi malas nak screenshot. hmm. rilekk jelaa. masa depan bukan setakat nie je. jauh dan panjang lagi. tak semestinya kau straight A's kau akan berjaya sepanjang masa. jadi janganlah bongkak sangat yee.
Beria ria nak tahu result aku. aku tau aku bukannya pandai mana pon.



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?