Countdown 2013

Ahad, Disember 29, 2013 @ 4:14 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum. 
31/12 dah balik asrama. 1/1 dah naik sekolah.
ok. nie benda yang tak best sebenarnya. balik JB. kau ingat aku nie best ke nak tinggalkan muar? tak, kau tau *selamba* dan satu yang perlu tahu, dah hampir 80% barang untuk balik ke asrama aku dah siap kemas. pehh, excited gila seyy. aku pon tak tau kenapa aku rajin sangat nak kemas semua tuhh. cuma satu je aku belum rajin lagi nak siapkan iaitu homework. *baling*



list barang aku. ada yang belum bertanda tuh, tak beli lagi

seperti yang anda tau, adinda begitu malas sekali nak siapkan. fizik, chemist, sejarah dan bm aku belum buat. pehh, malas siakk! dah lah harini dah hari ahad. besok isnin dan lusa selasa. hari selasa aku nak balik sana dengan along aku.

ok, sedih gila sebab parents aku tak dapat hantar aku. mereka hanya mampu hantar dekat depan rumah je. *meraung!* ibu kata 
"alang alang along nak balik pasir gudang hari selasa tuh, ikut jela sekali. tak payah ibu dengan ayah nak hantar. boleh tak?"
nak je aku cakap "TAK BOLEH. IBU DENGAN AYAH KENA HANTAR KITA JUGA. TAK KIRA" tapi, apakan daya. aku hanya mampu anggukkan kepala jelaa. nak nangis, karang kakak aku panggil cengeng. arghhh!! mesti sedih tengok parents lain hantar anak diorang dekat asrama :'(

tahun 2014 aku dah jadi senior. hahahahahahahaha. apa lagi, sesi membuli junior akan berlangsung apabila mereka mula masuk ke asrama. habislah korang. *evil laugh* tapi, aku gerenti aku tak buat pon. hmm, malas aku nak membuli mereka. karang si junior tuh doakan bukan bukan, tak ke naya je. Nauzubillah min zalik. minta dijauhkan. 

dan satu lagi, tahun 2014 aku akan menempuhi SPM. uwahhhhh! gila ahh. aku dah lah tak habis cover lagi chapter form 4. kawan kawan aku, cuti semuanya pergi tuisyen. aku? rilex rilex dekat rumah je. termenung, tertawa dan tertidur. ehhh. aku harap, aku dapat belajar dengan yang terbaik untuk spm. insya-Allah. mudah mudahan. 


doakan aku dapat menjawab SPM dengan mudah, tenang dan berjaya. I'll give my best for spm :)
tahun depan, aku tak taulah aku duduk dorm apa, tidur dengan sape, duduk dengan sape dekat kelas. hmmm. tahun nie, aku duduk dengan ayu. tapi aku rasa tahun depan mesti dia nak duduk dengan kawan dia. alahai, sedihnya hati nie. nak duduk dengan aqila? aku tak tau dia nak ke tak?
"Aqila, sudikah kekanda duduk dengan adinda dalam kelas nanti? ke kekanda ada nak duduk dengan sesiapa nanti? kalau ya, anggukkan kepala. kalau tidak, hentak kaki" -.-"
sedihnya dah nak naik sekolah. entah apalah pembaharuan asrama yang sekolah lakukan. ke, sama je? haishhh.  harap junior pertanian 1 tahun depan bestlah macam junior 4 pertanian 1 tahun nie. ohsem dan comel je. ehh, perasan lebih. hahaha.

homework, bilalah aku nak siapkan dikau nie? malasnye. boleh tak kau selesaikan sendiri? :3



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?