Totally Finish

Sabtu, November 02, 2013 @ 12:47 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum. Alhamdullilah. aku dah habis final exam untuk tahun nie. suka gila gila dan gilaaa aku. tamat juga 'penderitaan' aku dekat situ untuk tahun 2013. minggu nak balik tuhh, memang banyak jugalah masalah yang datang. entahlah, aku pon tak tau. mungkin sebab aku kot. lalalala~ tapi, siapa kesah kan? so, layan. 


malam sebelum nak balik, daripada aku mula mula excited nak balik macam suho excited, tiba tiba hilang mood pula. daripada aku layan bad mood aku tuh lebih baik aku nak dorm dan salin baju kurung kepada baju t-shirt. aku tau, budak prep tengah ambil gambar masa tuh. dan aku malas nak join -.- lepas salin baju, aku kemas barang yang aku nak bawak balik. oke, terlalu banyak nak mati. muat muat bonet kereta akak aku je. aiyaaa maca! dah lah berat. aku sembahyang pon dalam dorm sebab malas nak pergi surau. terlalu ramai ibu bapa form 5 laa.  

habis kemas barang. aku turun balik pergi prep. kemas barang yang dekat prep tuh. senior masa tuh takde sebab ada solat hajat. lengang gila asrama. sebelum senior P1 balik, kitorang buli mereka dulu. hahaha! kesian gila mereka kena buli dengan junior. memang bising dan happening gila. macam orang gila je junior p1 nie. haishhh. habis tuh semua, aku ambil handphone fain dan ambil gambar.



mula mula tak ramai, lepas tuh makin lama makin ramai pula. fizah pon termasuk. mummy prep 2014 jarang gila nak ambil gambar tiba tiba nak ambil gambar. wowow, fantastic baby! macam macam pose. dalam kelas pon sama je. sebelum semua nak balik, ambil gambar je kerjanya. apalah nak jadi budak P1 nie. hish hish hish! walaupon best, tapi sedih pula nak tinggalkan budak P1 yang gila gila tuhh. mesti rindu nanti. alahai. 
Thanks korang untuk setahun nie jadi kawan aku. minta minta boleh jadi kawan aku untuk waktu yang seterusnya. rindu korang. harap tahun depan lagi best dan dapat junior yang best. macam junior P1 :)
pasal result akhir tahun aku pula. oke, tak gempak mana pon. suam suam kuku je. huuuu~ :'( oke, tak sedih mana pon sebenarnya. aku just dapat nombor 11 je dalam kelas. dalam tingkatan, katanya kelas aku dapat nombor 3. oke, tak tau betul atau tidak. kata kata budak budak nie bukan boleh percaya sangat. menipu je kerjanya -.- aku just dapat BM (A-) BI (C) SEJ (B) MM (A) PI (A-) BIO (D) PHY (E) CHEM (C) SP (B) ADDMATH (A-). alhamdullillah tak de yang gagal. kalau tak, sah sah dah kena membebel teruk dengan parents aku. nie diorang dapat tahu aku dapat result macam nie pon dah membebel. kalau gagal? tak taulahh. hmm. layan~


bye TiJB. selamat bercuti. yang belum bercuti tuhh, teruskan bersekolah lah yee sampai 15/11 oke?  jangan jelous. tata! >.<



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?