Finally exam...

Sabtu, September 28, 2013 @ 4:29 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum. finally, exam is behind me already. hah! banyak sey bab aku tak baca. apalah si wani nie -.- haishh. tulaa, aku pon tak tau kenapa sekarang nie bila dekat rumah aku dah malas nak study macam dulu. asyik nak menghadap laptop atau tak pon handphone. buku selalu aku tinggalkan dimana mana yang aku rasa dia selamat berada disitu #mybe


exam aku minggu depan (30/9). haritu (26/9) aku exam sejarah kertas 3. pehh, senang seyy! sbb just salin jawapan dalam buku teks. fuhh! senang hidup. kalaulah subjek lain pon boleh tengok buku, confirm aku dapat 10 A+. cayalahhh. habis je exam, aku terus balik muar. awal sehari daripada budak asrama yang lain. parents aku datang amik. bukan aku sengaja nak balik awal, tapi bersebab. sebabnyaa.... rahsia! hanya cikgu dan kawan kawan aku je yang tau. hoho.

habis je exam (11/10) aku cuti seminggu. hahha! orang lain just cuti sampai hari rabu, aku tambah cuti sampai isnin. peh peh! bagus gila kan? tapi aku buat nie semua pon bersebab. sebabnya apa? 21/10 aku bagi tahu kenapa dan mengapa. insya-Allah kalau aku ingat +_+ aku harap sangat exam kali nie senang gila. dan aku dapat result yang gempak gila. amin :)

Doakan aku dapat menjawab final exam dengan mudah, tenang dan tenteram. Amin :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?