Homework like ADJHKLM

Selasa, Ogos 06, 2013 @ 6:00 PTG | 0 Orang berstory


Aku SUKA cuti sekolah, tapi aku BENCI homework waktu cuti sekolah
assalammualaikum. alahai, berpeluhnya aku. lusa dah nak raya? yeahh! but, entah. tahun nie aku takde feel nak raya. like ADJHKL. dengan homework berlambak macam banjaran himalaya. cuti dua minggu je. pening aku melihatnya. terus mood aku nak raya hilang bagai diragut oleh ribut taufan. masa dekat asrama, beria ria nak raya. sampai rumah, hapus segala sebab memikirkan homework! aiyoo.

aku fikir balik daripada asrama TiJB tuhh nak tebus layan running man, twitterr, youtube bagai. tapi disebabkan homework aku batalkan semuanya. gaya cikgu bagi kerja sekolah dekat pelajar macam tak bagi raya je. raya ala kadar katanya. -.- hilang mood nak beraya. sebenarnya kasut raya, baju t-shirt dan beberapa barang lagi aku tak beli. entah kenapa. macam malas aku nak beli. kan aku dah kata, takde mood nak raya. so, mood nak beli barang raya pon takde juga. mood nak tengok running man pon takde juga. alahai, kesian kan aku? *traffic blog dah makin lembap sebab aku malas nak blogwalking*
aku bakar juga homework nie. biar musnah segala bukti -.-



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?