Tak Sepandai Korang

Sabtu, Jun 29, 2013 @ 2:49 PTG | 0 Orang berstory

 

Assalammualaikum. cuti datang menjenguk lagi. hahaha, tak tau happy, kelakar, sedih or what. bercampur baur. semalam aku dah dapat result aku yang hancur, haprak, meraban dan sebagainya. aku benci! benci dengan diri sendiri yang tak sepandai orang lain. lambat untuk menerima sesuatu. haishh. usahku katakan resultku berapa. senang kata semua aku ada kecuali G. A,B, C, D dan E ada dalam tangan aku. memang teruk kan? HAHA!

aku dapat nombor 14 dalam kelas, 94 dalam tingkatan 4, 62 dalam asrama ting 4, dan 38 antara aspuri tingkatan 4. astagfirrullah. teruknya. tapi aku tak salahkan orang lain selain diri aku sendiri. aku cuai, aku tak study, dan aku kuat tidur. semua salah aku. nak menyesal pon dah tak guna sebab semuanya dah berlaku. sebenarnya banyak markah yang aku boleh dapat lebih baik, tapi aku cuai! membazirkan markah sahaja!


haha! tapi okelah. kelas aku dalam nombor 1 dalam tingkatan 4. oke apa. bangga tapi bukan aku yang membantu untuk dapat nombor sebaik itu bagi kelas aku pon. hmm. seriusly aku jelous dengan kawan aku. dia tak study pon tapi boleh dapat nombor top 10 dalam kelas. gila ahh. aku pon nak macam tuhh tapi tak boleh.. hmm, terimalah seadanya.

oke, sebenarnya besok aku dah balik asrama. oke, bye. jaga diri yee wahai blog buruk aku ini. :)

Tiada siapa dapat mengubah masa depan kita melainkan diri kita sendiri :3



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?