Long time no see

Jumaat, Jun 07, 2013 @ 4:22 PTG | 0 Orang berstory


Assalammualaikum. long time no see you guys :) aku pon dah semakin malas nak taip menaip dalam blog nie. entahlahh. aiyoo! hmm. korang rindu aku tak? siapa rindu sila korek hidung please? opppss! nanti dulu. "apalah aku nie, mengotor betullah. anak siapa lah nie eak?" "Anak Mohd Salleh lah. siapa lagi -.-" 

sebenarnya aku nak cerita yang aku.................

aku........................

tak siap homework lagi!!! aigooo! rajin betullah aku nie. banyak gila homework aku. kalau korang tengok, insya-Allah pengsan tergolek golek dan koma 3 hari. "oke, aku tipu sebenarnya" -.- yela, last week aku sibuk tolong family prepare wedding akak aku. minggu nie sibuk merayap ke sana ke sini. mana tak sempat nak siapkan. 

aigooo! aigooo! habislah aku kena cincang 18 dengan cikgu. huahhhhhh *lap air mata* naik cuti nie lagilah, result mid-year keluar. matilahh akuu :'( "doakan semoga Norsyazwani Binti Mohd Salleh dapat result yang cemerlang, gemilang dan terbilang. Amin" :)


sometimes, aku terfikir yang aku nak pindah balik sekolah lama. mungkin aku rindukan mereka dan mereka semua kot. alahai~ dan sekarang nie aku rasa aku banyak update post yang membosankan. aku tak de idea sebenarnya nak menaip. hmmm, too boring right? kasihan korang yang membacanya. sorry... :(

last but not least, aku dah bosan lah nak menaip, hmmm, kbai :3
entah bila lagi aku nak menaip lagi dekat blog nie pon dah tak tau. assalammualaikum T^T



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?