Pilihan Raya?

Ahad, Mei 05, 2013 @ 9:48 PG | 0 Orang berstory



Assalammualaikum. long time not see, right? ohh, im so busy -.- hang pa semua nak tau, minggu nie baru aku balik rumah. dah dekat sebulan lebih tak balik muar. rindu tak usah cakap. rasa nak nangis je. sob sob sob *lap air mata* oke, berbalik semula. sebenarnya tajuk entri nie takde kena mengena dengan hidup dan mati. saja buat hangpa semua terkejut. lalala~

hangpa semua dah study? yelaa, mid-year exam is round the corner right? hmm, aku dah study 'sikit-sikit' je. hahaha. taktaulahh. macam malas je. "hey wani, sila buang sikap malas kau tuh. kata nak dapat 8A 2B. mana boleh malas malas! haishh" *termenung*

bercerita pasal result nie, korang nak tengok result bulan 3 aku? alahh, tak gempak mana pon. tak seperti mereka, mereka dan mereka. dapat gred purata pon 2.00 je. nombor 41 daripada 200 lebih pelajar ting 4 teknik JB. let's see


see? aku harap result mid-year aku lagi bagus daripada nie. Aminn. hangpa semua doakan lahh yee. aku takde story morry bestlah nak cerita. semuanya suam suam kuku je. hah! masa bulan 4 haritu aku ada kem nadwah insaniah. alah, bulan dekat sekolah je. agak bestlah juga kem tuhh. hmm

aku gila gila terasa weyhhh. yelaa, semua orang ada parents datang dan peluk diorang masa diorang menangis. aku? hmm, diorang tak datang pon. sad life . . . sob sob sob . . . tapi, sebaik aku ada kawan kawan yang boleh aku peluk. sayang gila dekat mereka semua. lalalala

jumaat nie aku exam. doakan aku lah yeee. :))

prinsip aku!
too tired! :(



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?