Happy Holiday

Selasa, Mac 26, 2013 @ 1:33 PTG | 0 Orang berstory


Assalammualaikum. cuti sekolah telah kembali setelah beberapa ketika menyembunyikan diri. pehh! dah 3 minggu aku tak balik rumah. rindu macam nak mati sey. aku dah hantar hati aku balik seminggu dulu sebelum aku balik. ohh, apalah aku nie, dah 4 hari cuti baru nak cakap "Happy Holiday" ? hish hish hish

bukan apa, K.E.M.A.L.A.S.A.N. melanda. lagipon semalam internet lembap mak ai. rasa nak tampor je -.- hah! result SPM akak dan abang macam mana?  OK OR KO? share lah dengan kita. nak tahu juga. ahh, whatever, life must go on right? result teruk pon sokay, kan?

bila cerita pasal result exam nie, teringat pula dengan result ujian bulan 3 aku. kejap kejap, aku pergi check dekat http://sapsnkra.moe.gov.my/ibubapa2/index.php . 

alamak!! sekolah aku tak masukkan lagilah keputusannya. oke oke, tak silap aku aku ada 1 or 2 B+, 2 A dan selebihnya A- je. hish hish hish. teruk seyy +_+


seriusly aku mengantuk seyy. boleh dikatakan setiap subjek aku tidur masa exam. sains pertanian lagilah. 15 minit aku jawab, 45 minit lagi aku tidur. dan hasilnya? aku dapat 80% je. kalau parents aku tahu, habislah. kena marah. aiyooo!

dahlah tuh, aku tengok budak kelas aku semuanya pandai pandai. nombor berapalah aku dapat eakk untuk ujian nie? hmm *termenung* lagi satu, aku rasa aku macam tak boleh nak terima pelajaran biology lah. aku faham apa yang cikgu ajar, tapi bila buat nota dan latihan sendiri, semua nya tak masuk. hmm sedih seyy.


dahlah aku kuat tidur dalam kelas. hmm apa nak jadi aku nie. *geleng kepala* :3
weyh, budak BP bila mau lepak lagi? O_O



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?