Happy Birthday Echaa

Sabtu, Mac 02, 2013 @ 4:19 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum! hello pabedah, mak timah, jemah dan mak joyah sekalian. wah wahh, dah lama aku tak story eak? almaklumlahh, buzy seyy. stay asrama lagi. adoihaii -.-

oke oke, berbalik kepada cerita asal kita. firstly aku nak kata "HAPPY BIRTHDAY AISYAH! MAY ALLAH BLESS YOU!" heyy heyy, aku nak nyanyikan kau satu lagu. tak kiralah sumbang or tak. whatever! O_O
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Siti Aisyah Binti Hamzah,
Allah selamatkan kamu. Amin :D
saeng il chuk ha ham ni da
saeng il chuk ha ham ni da
sarang ha neun Aisyah shi
saeng il chuk ha ham ni da 
(versi korea)
wish aku khas untuk kau. semoga kau bahagia, gembira dan ceria disamping diberkati oleh Allah S.W.T. belajar rajin rajin, jangan tinggal solat, jangan lupa dekat aku tau dan jangan malas buat kerja sekolah. sorry aku lambat wish tau. jangan sedih atau menangis :')
Ya Allah, aku mahu memiliki kawan yang boleh membawaku ke syurga firdaus ^O^



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?