Lamanyaa

Jumaat, Februari 15, 2013 @ 1:04 PTG | 2 Orang berstory


Assalammualaikum and hello to all of you. yoww friends, lama aku tak memekak di blog nie kan? fuhh fuhh. berhabuk siot! kesian dekat blog aku, dapat tuan yang tak perihatin macam aku nie. hish hish hish.

aku rasa blog aku dah macam hutan belantara tak pon hutan hujan tropika right? sunyi sepi seyy. yelaa, selama nie aku rajin gila menaip. at least, 1 post untuk seminggu. sekarang nie? 2 or 3 minggu baru dapat 1 post. tengoklah keadaan macam mana.

oke, jauh gila aku menyimpang. ehh, korang sihat tak? aku disini sihat sejahtera kehendak-NYA. alhamdullillah. thanks kepada yang blogwalking ke blog aku nie. dan sorry sesangat sbb lambat blogwalking blog korang. now, aku stay dekat asrama, so macam mana nak blogwalking? hmm.


dulu dan sekarang lain gila kan? seriusly aku cakap, dulu dekat sekolah lama aku memang suka memekak dan gelak. masuk kelas je, mesti ada budak kelas jerit "hai, wani!!" kalau budak kelas aku nampak aku diam je, diorang dah boleh agak aku tengah bad mood. but now, everything change! dekat sekolah baru, aku lebih banyak diam. sunyi. takde pon jerit "hai wani" ada pon diorang jerit dekat sorang lagi budak. *nama dia pon wani juga*

aku rasa macam diorang tak nak kawan dengan aku je. sob sob sob *lap air mata* yela, aku try untuk kawan dengan diorang, tapi macam tak boleh je. hmm. terasa tau bila ada budak sorang nie kan, dia macam taknak je kawan dengan aku sbb aku tak kenal lelaki lelaki yang dia kenal tuh.

pehh pehh! sentap aku siot. aku taknaklah mention sesiapa, tapi sorry kalau terasa -.- hah! aku harap sangat aku dikurniakan best friend satu kelas yang boleh kawan dengan aku anytime. seriusly, aku sunyi tanpa kawan disisi.


dekat sana aku join puteri islam dan kelab kembara dan riadah. muahahhaha. aku yang cenggini masuk puteri islam? memang lawak siot. tapi nak buat macam mana, dah tuh je yang kosong. rugi sey baju kadet polis aku. alahai~ 

kekadangkan, aku rasa nak pindah sekolah yang dekat sikit dengan muar such as teknik jasin or teknik bukit piatu. aku tak bincang pape pon dengan parents aku lagi. tapi tengok gaya diorang, macam tak bagi je. hmm. yelah, dah banyak bayar dekat teknik JB nie. tak kan nak membazir. yedak?

bukan teknik JB tak bagus, tapi jauh lahh nak balik muar. kalau dekat area melaka, every week aku boleh balik muar. apapon, aku rasa boleh kot bertahan sampai 2 tahun. Insya-ALLAH. doakanlah yee. okelah. aku dah penat. bai.
petang nie nak lepak dengan mereka. hmm. besok dah kena balik JB :(



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?