Will Miss Them :(

Ahad, Januari 20, 2013 @ 8:37 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum. Kali terakhir aku di SMK Bukit Pasir adalah pada 18/1 bersamaan hari jumaat haritu. hmm, sedihnya. aku akan berpindah ke SM Teknik Johor Bahru pada hari esok (21/1). mesti aku rindu kawan kawan aku di muar nie.









rasa nak nangis pula bila tinggalkan diorang semua. yelaa, aku dah kawan dengan mereka lebih 3 tahun. suka duka bersama. alahai, sedih sedih.


  • to Nadirah Saleh a.k.a my adopted, wani akan rindu dekat diera. sorry yee pasal semalam. wani keliru sangat. satu je diera perlu tahu, wani sayang dekat diera. Insya-ALLAH wani tak lupa dekat diera melainkan wani hilang ingatan. Nauzubillah min zalik. minta dijauhkan.
  • Fasihah (tudung oren) : selamat tinggal siha. walaupon kita baru kawan 1 tahun lebih, tapi aku tetap sayang kau. sorry kalau aku ada buat kau marah ke, sakit hati ke. sorry eaa. sayang kau
  • Ekin (tudung merah) : babai ekin. lepas nie dah tak dapat nak gelak sama kau sambil cipta ilusinasi yang merepak dan gila. pastu berangan benda benda tak betul. ahh, mesti miss gila saat tuh
  • Razhana (tudung coklet) : sorry yee kalau aku ada buat kau sakit hati. nanti dapat kawan baru di SBP Batu Pahat, jangan pula lupakan aku tau. lepas nie tak dapat kita nak bergosip lagi. dah tak dapat aku nak cuit kau di leher, dan kepala lututkan sambil kau terperanjat. aku tau, epedimis kau nipis sbb tuh kau cepat terasa dan geli. kan?
  • Liana (tudung putih yang buat peace) : kau pon sama macam razhana, jangan lupa aku tau bila dah dapat kawan baru di Teknik Jasin sana. mesti aku rindu kau. lepas nie tak dapat kita nak story itu ini. sorry tau, kalau dulu dulu aku ada terpinggirkan kau ke, sorry sangat. aku tau, aku salah. oke? sayang kau
  • Nina (tudung biru) : baibai kawan. nanti jadi pengawas yang rajin tau, jangan pula jadi mawas. haha! sorry sorry. hah! lagi satu, aku pon nak minta maaf dekat kau. aku tau, dulu aku ada buat salah dekat kau kan? sorry. kesian dekat kau, nanti kena duduk sesorang. takpe, mesti ada yang temankan kau kan? babai
  • Farisya a.k.a isya (tudung putih) : ohh my teddy bear. lepas nie aku dah tak boleh nak peluk kau. jangan nangis lagi tau sayang. kesian kau, haritu kau nangis disebabkan aku nak pindah. ohh, so sweet. lepas nie aku tak nak kau nangis sbb tuhh lagi oke? sayang kau sangat sangat.

  • Aisyah (cermin mata) : echaa! lepas nie aku tak dapat peluk, cium dam sorok dalam tudung kau yang labuh tuh. mesti rindu. rindu nak gaduh dan menganjing dengan kau dan hanis. sikit pon aku tak simpan dalam hati oke? miss sangat. thanks bagi aku happy dan gembirakan aku. 

  • Aida (kiri) dan Airin (kanan) : babai korang. lepas nie dah tak boleh nak talking di laman sosial lagi. korang, good luck yee. jangan lupa dekat aku. aku sayang korang. korang cousin yang ohsem. insya-ALLAH. kita akan jumpa lagi oke? walaupon jarang jarang :')

last but not least, aku rindu dekat lencana tuh. lencana SMKBP. lepas nie dah takde lencana tuh lagi. mesti aku rindu nak naik tangga dan bukit sekolah tuh lagi. mesti rindu nak jalan satu sekolahh (sekolah nie jalankan sistem universiti iaitu takde kelas tetap) rindu nak naik bukit bahagian nak pergi makmal komputer tuh. dah la curam.. ahh, rindu seyy :(

babai korangg. :)
Miss you all. Insya-ALLAH, persahabatan kita hingga hujung nyawa. assalammualaikum :'D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?