Sekolah Baru

Sabtu, Januari 26, 2013 @ 3:08 PTG | 0 Orang berstory


Assalammualaikum dan salam 1 malaysia. *lambai tangan* uwaaaa! mengantuknya. dah seminggu aku bersekolah di SMK Teknik JB. alhamdullillah. semua berjalan dengan lancar dan ceria. *yeye je kan?* hahah! don't believe it hundred or thousand or million mybe please! -.-

hari first, second dan third di sekolah tuh aku rasa terpinggir gila. ada 2 or 3 orang je nak kawan dengan aku. tuh pon senyap je. lalalala~ tapi perlulah bersyukur bai! sebaik ada yang nak kawan, kalau tak? jadilah aku seperti patung cendana di situ. tak boleh bayangkan.

masuk hari kelima di situ, barulah aku jadi kecoh sikit dan ada kawan 4 5 orang. sikit je kecohnya. sampai ada budak satu dorm dengan aku kata "ehh, awak nie pendiam eak" "baru hari nie (jumaat) kau nie banyak bercakap. pelik!"

HAHA! mereka semua belum kenal lagi aku. weyh korang, sebenarnya, aku nie kecoh gila. pot pet pot pet je kerjanya masa dekat sekolah lama dulu. cuba kau tengok muka aku nie? macam orang pendiam ke? tak kan? T^T

akak akak di sekolah baru nie okelah. sporting. peramah. lagi? apa eak? aku pon tak tau *blank!* sekarang nie, aku nak try baik dengan budak budak kelas aku. sedih tau, mereka semua macam taknak cakap dengan aku je. sob sob sob! *lap air mata*

aku harap budak kelas aku (4P1) nak kawan dan baik dan sesama menggila dengan aku dalam kelas. harap sangat mereka pon sporting macam budak kelas aku dulu. harap sangat. okelah, panjang gila aku membebel kan? ada ke yang nak baca? ahh, lantaklah. baik aku berhenti dulu. babai! assalammualaikum
dapat duduk Muar sehari je. hmm, pastu dah kena balik pasir gudang semula :(



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?