Last Times Meet Each Other :'3

Sabtu, Januari 19, 2013 @ 3:57 PTG | 2 Orang berstory

Assalammualaikum. sakit hati aku layan adik aku nie. alahai~ boleh pula dia padam laptop nie masa aku tengah layan twitter. pehh pehh! menyirap tahap gaban. sabar jela aku tengok dia. kecil beso kecil beso je aku tngok dia. -.-"

oke, berbalik kepada tajuk. semalam, kali terakhir aku lepak dengan mereka dekat EU Cafe. alah, yang dekat bukit pasir tuh. aku mana boleh pergi jauh sampai bandar muar. ingat parents aku bagi? hmm

bajet cun je kan? muka minat kaki -.-

 aku makan nie je sbb tak reti nak orderlah. makanan sebelah kiri tuh aisyah punya dan sebelah kanan tuhh nina punya

air mocha. yumm yumm

makan jangan tak makan

kitorang (aku, aisyah dan nina) datang cafe nie pukul 3.15pm. kitorang order dan makan dulu sementara nak tunggu puteri dan isya datang. lama juga menunggu. manalah diorang nie? lama bebeno nak sampai. seminit, dua minit, 15 minit, dan akhirnya diorang datang juga.

isya dan puteri datang dengan berseri seri sambil tersenyum senyum. sebenarnya, sebelum isya dan puteri datang, time tengah makan, aku nak suruh echa ambilkan gambar aku tapi malu sebab ada abang waiter tuh asyik tngok kitorang makan je. pehh! menakutkan je -.-

no caption

muka ceria sebab dah kenyang. haha

peacee! lepas nie tak dapat peluk dan sorok dalam tudung echa yang labuh tuh :'3

kenyangnyaaa. bersih pinggan

cehh isyah! cover cun pulaa :P

jumlah bayaran yang perlu kitorang lunaskan. banyaknyaa. tapi sebenarnya, jumlah makanan aku just rm12 je

puteri , aku dan isya. miss mereka nanti :'(

whylah liana, razhana, shahrizzat, ekin dan sihah tak datang. kalau mereka ada, tentulah meriah dan happening gila. tapi takpe, mybe lain kali boleh jumpa. babai korang. :(

Gi Kwangg :D
Janji tau, cuti bulan 3 kita lepak lagi dekat sini yee. jangan mungkiri. :')



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?