Jangan Nangislahh

Khamis, Januari 17, 2013 @ 8:04 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam Sejahteraa


  • Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. 
  • Setiap kesedihan pasti ada kegembiraan. 
  • Setiap kelukaan pasti ada penawarnya.
Begitulah persahabatan kan? kita pasti berpisah, walaupon bukan sekarang tapi pasti akan datang. kita tak tau kerana semua itu takbir Yang Maha Esa. Walaupon kita berpisah, hati dan persahabatan kita masih lagi utuh bersama! 

kesian aku tengok Farisya (isya). haritu masa hari rabu sebelum beratur dekat dataran masa tengah hari, dia datang dekat aku dan cakap (kitorang lain kelas) "Wani, kau nak pindah teknik ke?" Aku "A'ah" Isya "Lah, yeke? mesti rindu kau kan" *sambil peluk aku* lama dia peluk aku.

rupa rupanya, dia menangis. Ya ALLAH, why sayang? janganlah nangis. dia sedih sbb aku, razhana dan liana nak pindah. lah, kita kan boleh jumpa kalau kitorang cuti. yedak? tosahlah nangis nangis. isya siap lap air mata dia dengan kain tudung aku. 

takpe, disebabkan minggu terakhir aku sekolah dekat situ, aku relakan. oke, dah jangan nangis lagi. smile je oke? assalammualaikum :D
Ku sampaikan rinduku dalam doaku. 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?