Form 4 Sains

Ahad, Januari 06, 2013 @ 4:04 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan anneoyy!

dah 4 hari aku sekolah dalam minggu nie. oke, agak memenatkan. alahai~ minggu pertama ada orentasi untuk form 4. leceh seyy. form 4 pon ada orentasi ke?  dah macam form 1 pula aku tengok. -.-

tahun nie aku masuk kelas 4 sains. hari jumaat haritu cikgu baru bagi kelas. hari jumaat tuhh juga aku dapat buku teks. yang seronoknya, aku boleh pilih buku teks sendiri. apa lagi, aku ambil semua buku teks yang baru dan siap bersampul. haha! nasiblah siapa yang last dapat buku, korang semua dapat buku lama. hahah! *evil laugh* *jahat seyy*

korang pula dapat masuk kelas apa? sharelah apa lagi kawan. tak kira masuk kelas apa, janji kita belajar kan? yedak? hmm, lambatnya tawaran SBP nak keluar. katanya pertengahan bulan januari. kena sabar dululahh. *termenung* .__.


naik sekolah nie aku terpaksa ber-hiatus dulu. sabtu dan ahad baru boleh bukak blog, twitter dan ask.fm. sorrylah kawan. kalau aku buka laman sosial setiap hari, habislahh aku tak belajar. kalau tak belajar, ilmu tak dapat diingati. kalau macam tuh, macam mana nak jawab exam? tak memasal kena membebel free dengan family. -.-" lecehh dan tak best tauu

thank you to hanim sbb bagi komen yang memberangsangkan. nak pergi blog dia? tekan gambar di atas tuh.

City Hunter ada season 2? pehh pehh! nak tengokk! tapi, masalahnya waktu sekolah. hhmm, takpelah. cuti sekolah aku tengok dekat internet. mesti lagi gempakkk :D
sorry, post agak membosankan. baju sekolah yang gosok lagi. alahaii, malasnyaaa :(



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?