Dah keluar dan dapat?

Ahad, Januari 13, 2013 @ 1:07 PTG | 4 Orang berstory

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia


kejam celik kejam celik dah seminggu lebih sekolah. dan seminggu lebih nie juga berjalanlah diriku sebagai pelajar form 4 yang ceriaa. haha. ceria lah sangat kan. -.- baru seminggu lebih sekolah tapi dah ada larian 1 Murid 1 Sekolah yang berlangsung petang jumaat (11/1)

pehh! wa cakap lu beb, sebenarnya wa malas gila nak pergi. aku ingat nak poteng but tak baik kan? so, aku pergi jelaa. pelajar baik kena pergi *muntah hijau* aku malas nak lari, tapi kena lari juga kalau tak kena tinggal. so, aku larilah selaju kereta ferrari *tipu*  

pukul 5 dah balik. balik je terus mandi dan siap siap nak pergi Batu Pahat. pukul 9 baru sampai rumah. adohaii, penat seyy sampai nak pengsan je rasanya. hari sabtu pula pergi JB rumah along. pukul 9.15 malam baru sampai rumah. memang gila gila penat seyy.  :3

Nak check keputusan teknik anda? tumbuk sini!

blurghhh! kenyang sudahh. semasa tengah tulis post nie, aku pergi makan kejap. pehh! sedapnyaa :D oke, dah jauh gila aku menyimpang dari tajuk asal kita pada harini. apalahh ? aku dapat masuk teknik. what? biar betul? nak pergi ke tak? family aku dah sibuk tanya, 
Ayah : Nak pergi ke tak? ayah tak kesah
Ibu : Tak payah pergi, tunggu SBP je.
Angah : Kau nak pergi ke tak dik?
sibling yang lain : Ikut hati kau je dik. buat apa pergi tapi tak minat kan. 
aku sendiri pon tak tau nak pergi ke tak. any suggestion please? hmm, kena buat solat istigharah lah nie kan?  nanti aku buat. petunjuk dari ALLAH lebih baik dari segalanyaa. :)
homework ada 3 4 5 6 7 8 yang tengah tunggu untuk disiapkan. oke, chow! :D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?