Sebelum Ambil Result PMR Di Sekolah

Ahad, Disember 16, 2012 @ 2:52 PTG | 6 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia!

Alhamdullillah, sudah selesai menunaikan solat fardhu Zohor. bagaimana pula dengan anda? sudah ke belum? kalau belum sebaiknya anda pergi lakukannya kerana mati tidak kira waktu :)

sila baca tajuk post kali nie. sejak akhir akhir nie, aku suka sangat baca post tentang pmr. why? sebab pmr bakal keluar 19 Disember nie. berdebar debar rasanya. *pengsan*

sambung balik. oke, harini aku nak share sedikit surah surah yang perlu kita baca sebelum kita pergi ke sekolah untuk mengambil keputusan pmr kita. benda nie aku dah lama dapat tapi sekarang baru nak share. apalah aku ni -.-"

Al Fatihah - 1 kali
Ayat Kursi - 1 kali
Surah Al Ikhlas - 7 kali
Surah Al Alaq - 1 kali
Surah Annas - 1 kali
berdoalah dengan nama ALLAH dengan rasa rendah diri dan mintalah sebagai seorang muslim
mulakan perjalanan ke sekolah dengan kaki kanan.
insyaALLAH kejayaan milik kita. sila sharekan kepada semua pelajar pmr yang bakal mengambil resultnya pada 19 disember nie. benda nie diberi oleh Naddjwa, my old best friend. terima kasih.


Jom tengok video nie. Beast punya persembahan. Best! Melon Music Awards 2012. 
berdoa, bersabar dan bertawakal hanya mampu dilakukan oleh aku tika ini. :3



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?