My New Design, Mybe?

Isnin, Disember 03, 2012 @ 3:00 PTG | 2 Orang berstory

Assalammualaikum saudara dan saudari yang dihormati sekalian. cuti sekolah memanglah membosankan. okefine, sejak hari jumaat haritu aku tukar skin aku daripada Denim templet kepada blogskin. cewahh! first time aku pakai blogskin dekat blog nie. sebenarnya, nie skin Farisyah Away. Thank you sbb menyediakan skin ColourfullRainbow . totally aku tukar itu dan ini. other helping me : Fatin dan Wana. Tak naklah 100% guna skin dia kan? Aku pon ada cara tersendiri. hohoho! 

sebenarnya edit nie taklah berapa lama sangat. tapi disebabkan aku nie asyik nak berjalan sana sini, jadi kerja mengedit blog nie tergendala. semalam aku nak edit blog nie, tapi boleh pula internet takde. siapalah yang baik hati pergi curi kabel telefon nie? kena current baru tau ><
Assalammualaikum Disember yang dicintai lagi disayangi. Ececeh! menyampah pula. oke, nie bulan yang ditakuti oleh kebanyakkan pelajar form 3 kerana result pmr bakal keluar. tetapi lain pula bagi pelajar form 5, mereka semua happy kerana spm dah habis! pehh pehh! jelous seyy. aku harap aku dapat 8A lah kan. Amin. :)
harap korang suka cara dan design terbaru aku nie ^^



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?