Miss My Old Friends?

Isnin, Disember 17, 2012 @ 12:13 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan salam sejahtera salam 1 Malaysia.

Bismillahhirrahmannirrahim. Alhamdullillah. masih hidup lagi di dunia nie. rajin pula aku menaip pagi pagi nie kan? pagi ke? ohh, dah pukul 12.12 pm. bukan pagi lagi. aku ada penyakit O_O panyakit tuh tak lah berapa serius sampai nak bawak maut mahupon berjangkit. ;_;



penyakitnya ialah mimpi dan rindu. aku pon tak tau kenapa. sejak akhir akhir nie, aku selalu sangat mimpi kawan kawan aku di sekolah rendah. mimpi tuh ada yang happy dan ada yang sedih. tapi, yang peliknya, mimpi tuh semua bukan dekat sekolah tetapi di pelbagai tempat menarik! ehh, lain macam je -.-"

kawan aku di sekolah yang rendah yang selalu masuk mimpi aku ialah, ofcourse my old best friend, Naddjwa, Liana, Razhana, Khalida, Qamarina, dan entah sesiapa. bercampur campur. aku sendiri pon tak ingat. 

mimpi tuh pula selalu datang waktu hati aku tenang dan tenteram. hari ini mimpi tuh datang tapi esok dia takde. macam tuhlah selalu. pelik pelik! aku tak kisah kalau mimpi tuh keadaannya gembira tapi aku tak suka mimpi tuh dalam keadaan sedih. benci tau. tapi, apa yang pasti, mimpi hanya mainan tidur jelaa :3

Kawan kawanku di sekolah rendah, walaupon aku dah lama tak tegur korang, tapi aku masih ingat korang. miss korang. assalammualaikum :')



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?