Last Day of This Year

Isnin, Disember 31, 2012 @ 11:48 PG | 4 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia


hari nie hari isnin bersamaan 31 Disember 2012? Woahhhh! Kalau hari nie hari isnin bermakna lusa dah naik sekolah? hah, aiyooo! *pengsan* 

Alhamdullillah, aku masih bernafas lagi pada akhir tahun nie. tak sangka pula, aku nie dah nak naik form 4 O_O "Aku ingatkan aku baru nak masuk sekolah menengah. baru form 1" ehh, menipu je lebih. walaupon aku dah nak naik form 4, tapi perangai aku masih di tahap lama kot. *keanak anakan*

cuma aku nak tukar gaya pemikiran aku ke tahap orang lebih dewasa. GENIUS! Parents aku kata, form 4 bukan tahun untuk berbulan madu. rilex rilex saja sambil goyang kaki kiri dan kanan. *kepala otak mu* -.-"

aku rasa tahun 2012 nie tahun paling sedih bagi aku. *sad life* why? dunno. aku rasa aku amat pendiam tahun nie. banyak masalah aku simpan sendiri. sampaikan aku terpaksa bunuh dan bakar facebook aku sendiri. kesian dia~ alahai, tapi takpe, asalkan aku tak bunuh diriku sendiri disebabkan masalah. Nauzubillah Min Zalik! +_+


tahun baru belum masuk tapi aku dah siapkan banner dia. cantik tak? kalau nak ambil, komen lah yee. jangan curi dan buat seperti kau punya pula. penat aku buat sambil berpeluh peluh. huuu~

orang kata, tahun baru azam mesti baru kan? ohh, azam aku tahun 2012 pon ada yang aku tak laksanakan, nie nak buat azam baru pula? alahai~ nanti nanti jela aku fikirkan. ataupon aku recycle balik je azam 2012 kepada azam 2013. amacam? 

one more things i want to story to you *bajet minah saleh* aku menang segmen dan giveaway yang aku join. hah? O_O tapi aku menang hadiah yang simple jelaa. dapat nombor pon yang keberapa entah. tapi aku bersyukur. first time menang. alhamdullillah. Terima kasih diucapkan kepada penganjur GA dan sponsor. :)

Thanks to hanim sbb bagi cursor tuh. comel! :)

thanks to fatin dan aqila sbb memberi wani peluang untuk menang. hee~

tengah tunggu aqila post barang tuhh. hadiah dia simple je kan. okelah tuh. kena bersyukur kalau tak ALLAH tarik balik. oke, done dan mau choww. Selamat tinggal 2012, Assalammualaikum 2013. :D
2012 melabuhkan tirainya. Sudahkah anda bersedia untuk menerima kehadiran 2013? Think!



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?