K-Pop Lovers Giveaway By Amira and Jannah

Ahad, Disember 23, 2012 @ 2:39 PTG | 6 Orang berstory

Assalammualaikum
harini rajin pula join segmen dan giveaway. ohh, ini kerana aku bosan gila duduk rumah sambil goyang kaki. oke, sebenarnya first time aku join giveaway pasal kpop nie. selama nie join kebanyakkan pasal blog je. dah tepu sey. oke, lets start!

 Nak join ? Tekan gambar tuh sekali!



semua syarat telah diikut. :) Sorry yee, saya takde facebook. seperti yang anda tahu, facebook saya telah saya bunuh dan bakar kerana ada masalah yang serius berlaku. 

Group kpop yang saya minat?


Saya mula minat kumpulan Beast sejak saya dengar lagu Fiction. saya suka tengok cara diorang menari. bila tengok kumpulan Beast di program program show, mereka semua sangat sporting. asyik gelak je bila saya tengok terutamanya bila gikwang gaduh dengan yoseop. tengok tak persembahan beast di Melon Music Award? persembahan mereka sangat bertenaga dan ramai orang puji persembahan mereka. Ilove you beast!
muka mereka semua hensem! O_O

suka yang tengah cakk nie. namanya Gikwang :D
tag : Syida, dan Nana Hyun
Wish me good luck :D

Label: ,




HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?