Hadiah PMR?

Isnin, Disember 24, 2012 @ 10:36 PG | 8 Orang berstory

Assalammualaikum
pagi pagi nie memang sejuk kan? almaklumlah, baru lepas hujan tadi. tapi taklah lebat sangat. oke, korang dapat apa untuk PMR nie? mesti hadiah semuanya gempak gempak kan? yelahh, aku ada dengar budak UPSR dapat 5A pon dah dapat galaxy note lah, iphone lah dan macam macam.

aku dulu dapat 5A, tak dapat pon semua tuhh, just dapat barang sekolah je. sedihh  tapi apa apa pon, syukur alhamdullillah. sekurang kurangnya dapat juga barang sekolah. ada orang lain tuh, serba kekurangan. alahai~ oke, stop!

apa tuhh? apa tuhh? tuh Samsung Galaxy Young. pada mulanya, akak dan abang aku nak bagi aku tablet. tapi disebabkan tablet tuhh dia ada internet sendiri dan tiap tiap bulan kena bayar, jadi abang aku taknak. nak buat apa kan, internet rumah dah ada, nak pakai internet lain.

so, abang dan akak aku bagilah handphone nie. nice? aku belum godek apa apa pon sbb aku baru dapat semalam. nombor handphone pon belum beli. harini baru akak aku nak belikan. 

happy gila. yelah, nie first time aku ada handphone sendiri. *macam tak percaya kan?* selama nie, kalau nak call or mesej kawan kawan mesti kena pakai handphone ibu atau ayah aku. along kata, kalau SPM aku lagi baik, aku boleh dapat macam macam. yeahh!  dah beli barang sekolah? aku dah beli. 
Thank you to my siblings because give me that handphone. kamshahamida :D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?