Forgive me, friends

Rabu, Disember 05, 2012 @ 4:46 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan hello kawan
tenang je petang nie. tiada hujan, guruh, petir atau angin kencang melanda. tapi, taklah setenang hati aku. gusar semacam. mybe hati korang pon sama kan? gusar dan gelisah semacam je. hati setiap orang berlainan.
jangan dilayankan sangat hati yg sakit itu. nanti makin melarat. selepas mengetahui segalanya, baru wani faham. ada orang yang terasa dengan post wani yang lepas lepas. kan wani dah kata, "mula mula sekali, wani nak minta maaf kepada sesiapa yang terasa dengan post wani. kan semua post di blog nie mengikut kata hati wani." .__.
"Dear friends, sorry sekiranya korang marah atau sakit hati atau sedih atau rasa apa apa jela dekat aku nie. memang, aku suka tulis dan kata bukan bukan bila aku tengah marah atau sedih. tapi, satu je yang korang kena tau, aku sayang dekat friendship kita. korang lah sahabat aku dunia dan akhirat. IsyaALLAH."
aku asyik dengar lagu Epik High - It's Cool je harini. lagu tuh kan lagu sedih if i don't mistaken. kau dengarlah baru kau tau tuhh lagu jenis apa.  aku tahu lagu tuh pon sbb aku tengok MAMA 2012 haritu di TV8. Best persembahan diorang!
I LOVE YOU
Menyimpan rahsia membuatkan kita lebih berdendam dan sakit hati. Smile



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?