Change to Old Skin

Rabu, Disember 26, 2012 @ 5:12 PTG | 4 Orang berstory

Assalammualaikum.
fuhh! fuhh! penat. baru lepas edit blog nie. why? bukan ke baru tukar haritu kan? yupp! aku terpaksa tukar daripada skin baru kepada skin lama balik. masih tak faham? oke, aku terangkan

hari jumaat haritu (21/12) aku tukar skin lama kepada skin nie. (rujuk dibawah)


pastu harini aku tukar daripada yang atas kepada skin lama tapi diperbaharui (rujuk dibawah)


Kenapa aku tukar skin aku dalam malas tak sampai seminggu? ini kerana, ada beberapa bloggers yang datang ke blog aku dan cakap "mana button follow awak?" *mybe mereka tidak nampak disebelah kanan tuh kot* pastu aku tengok, trafik aku meningkat tetapi kenapa takde yang tulis di cbox aku yang mereka melawat di blog aku?

ohh, baru aku faham. mungkin mereka tak jumpa cbox aku dimana. kesian betul. dan aku pon rasa, skin tuh macam tak sesuai dengan aku dan code dia agak susah sikit. so, daripada aku menyusahkan diri aku, lebih baik aku tukar. oke, tuh saja nak tulis. kbai
Blog aku banyak gambar gikwang. so sweet :D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?