Cengeng? Itu aku.

Jumaat, Disember 21, 2012 @ 11:27 PG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Cengeng? apa tuh cengeng. cuba cari dalam kamus dewan. mesti ada kan? ehh, tak payah susah susah, aku dah tolong cari maknanya di internet. kalau nak cari maksud perkataan lain, sila click ini! Click! 

clik sekali untuk pembesaran ke XL

Dah baca? oke, aku memang seorang yang cengeng gila. APA? biar betul? orang lain nampak aku seorang yang kuat dan happy selalu. hah! korang silap besar kawan. aku memang cengeng pon. lala~ tak percaya? tanyalah family aku. mereka semua tau.

ibu dan ayah aku baru marah aku sikit, dah meleleh leleh air mata aku. baru akak dan abang aku tegur aku sikit, dah menangis aku. entahlah, aku pon tak tau kenapa aku jadi macam nie. dulu, kini dan selamanya rasanya aku jadi macam nie. sampai akak aku cakap macam nie 
Angah : Adik, kau nie cengeng betullah. baru marah sikit, dah meleleh air mata.
Aku : *buat dek sambil lap air mata*
Angah : macam manalah suami kau nanti eak? bila suami kau marah atau gaduh dengan kau, mesti kau dah menangis kan.
Aku : *masih buat dek* -.-
siot je akak aku nie. haishh! nak buat macam mana, tak sempat nak tahan, air mata nie dah keluar dulu. hmm, apalahh.
Aku ambil gambar nie dari contest man entah. owner dia siapa? bagitau!
siapa jadi suami aku. nasiblah kau! lala~ ehh, sorry, aku masih bersekolah. :3



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?