Bila Result PMR 2012 Nak Keluar?

Khamis, Disember 13, 2012 @ 12:14 PTG | 5 Orang berstory

Assalammualaikum dan HELLO!

Ramai pelajar PMR 2012 pening memikir tarikhnya. "bila PMR nak keluar nie" "nervous seyy" "harap gred turun. mudah sikit nak dapat 8A" "harap dapat 8A. amin"

tengok. macam macam persoalan yang keluar. seramm seyy. tapi, akak aku kata, "alahh, rilexlahh. PMR je kot. bukan SPM" PMR je? pmrlah yang menentukan aliran apa yang kita nak ambil di form 4. 

alahai, beberapa hari yang lepas, aku pergi jenguk blog Fatin. dia tulis pasal PMR :O cuba korang baca post dia. jangkaan tarikh PMR nak keluar. terus nak pengsan je rasanya lepas baca.

masa aku UPSR dulu, aku just dapat 4A 1B je trial UPSR. tapi, alih alih, tidak disangka sangka, aku boleh dapat 5A. terkejut masa tuhh. cikgu dan parents aku pon sama. terkejut! siapa sangka aku boleh dapat 5A? takde pon. rezeki rezeki.

kini, tak boleh nak dijangka juga. trial haritu hanya dapat 6A1B1C. target? just 6A atau 7A atau 8A je. lala~ mohon apa yang dihajati termakbul. Amin.

aku juga doa dan harap kawan - kawan aku dan cousin aku pon sama sama berjaya dapat 8A. ini kerana, aku nak semua gembira bersama sama. Amin! :)

cuti nie, aku rindu dengan kawan kawan aku dan akak angkat aku. dah sebulan lebih tak jumpa. ehemm, bilalah kita nak hang out lagi nie kawan? rindu tau :(
19/12 ke PMR keluar? Still waiting. Doakan aku tau, kawan :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?