Aziera Adenan's Segmen

Isnin, Disember 03, 2012 @ 2:43 PTG | 12 Orang berstory

Assalammualaikum dan Hello kawan!
Bismillillahirrahmannirrahim. jangan tergoda dengan gi kwang ea. hehe -.-"aku rasa dah berapa kali aku join segmen seperti ini. tapi tahun lepaslah. tahun nie tak sempat nak join segmen macam nie sbb aku pmr. *eceh, macamlah study memanjang*

oke, aku jumpa segmen nie selepas aku merayap dekat blog Adie. wow, macam best je. jadi aku pon join lahhh. ^O^ kalah atau menang, lain ceritalah. yang penting apa? ENJOY! *jerit kuat kuat*

The Question is :
1. Nama:
  • Encik Mohd Salleh dan Puan Absah telah memberikan nama saya Norsyazwani. Pendek dan bermakna. tetapi, anda boleh memanggil saya Syazwani, Aunt Probe, Budak ewan or etc

2. Umur:
  • 15 become 16 next year. wish me good luck nie PMR? 

3. Tarikh lahir:
  • Mula dilahirkan pada tarikh 27/7/1997 pada pukul 3.05 pm

4. Sekolah:
  • SMK Bukit Pasir atau nama manja dia Sandhill School. mybe tahun depan pindah kot

5. Hobi :
  • Kacau kawan.
  • Berinternet, berblogging, dan bertwitter.
  • Jadi babysitter mybe?

6. Bakat lain:
  • Menulis karangan fakta bukan auta
  • Edit blog mybe?

7. Personaliti:
  • mudah menangis bila orang buat aku terasa 
  • marah bila orang rosakkan barang aku "ingat aku beli murah ke?"  
  • pemalu bila tak kenal orang tapi kecoh bila dah kenal. hmm

8. Warna kegemaran:
  • biru, putih, hitam, purple and merah. see my blog design?

9. Makanan kegemaran:
  • makanan yang halal dan tidak beracun atau membolehkan aku dibunuh. 
  • Masakan ibu dan ayah

10. Minuman kegemaran:
  • SELAIN arak, air paip dan air yang berkarbonat.

11. Nombor kegemaran:
  • 7. disebabkan mengikut tarikh lahir saya

12. Perkara yang paling membuat anda stress:
  • masalah datang melanda
  • ada orang yang busuk hati rosakkan barang kesayangan aku.
  • kawan baik menjauhkan diri daripada aku.

13. Mood anda ketika ini:
  • happy sebab dah siap edit blog. lawa tak? *muka kesian*

14. Filem yang membuat anda mengalirkan air mata:

  • hmm, entahlah. dah lupa nama tajuk dia.

15. Harapan masa depan:
  • dapat kerja yang bagus dan membahagiakan keluarga
  • dapat jadi orang yang berguna untuk bangsa, agama dan negara

16. Nama kawan baik anda:
  • Echa, nina, razhana, ekin, fasihah, liana dan farisyah

17. Status anda? [Single/taken/married/etc]:
  • Janda anak dua kerana cuti sekolah nie, saya dah berpisah dengan my cursh, tan yong cheng. oke, miss dia. hahah! -.-"

18. Apakah benda yang anda inginkan sehingga kini :
  • Nak handphone. sampai sekarang takde phone lagi walaupon dah 15 tahun.

19. Haiwan kegemaran:
  • buaya. comelnya terumatama bila dia ngangakan mulut

20. Luar negara yang ingin anda melancong:
  • Mekah. melancong sambil beribadah bersama keluarga

21. Siapakah idola anda:
  • My parents and Nabi Muhammad

22. Tempat yang paling indah pernah anda lawati:
  •  semua tempat walaupon belakang rumah :D

23. Adakah anda takut pada hantu:
  • masa kecil yee tapi sekarang tak. *mungkinlahh kot*

24. Siapakah orang terakhir yang telah buat anda ketawa:
  • budak kecil yang bernama alif. always make me happy

25. Jika anda memiliki RM1 juta, apa yang anda akan buat dengan duit itu :
  • bagi dekat ayah separuh untuk bayar hutang rumah dan kereta dekat bank. biar ayah takde hutang lagi. bawak family pergi mekah untuk mengerjakan haji.
Nak join? klik [SINI]
Tarikh luput : 23 Disember 2012.
Apa lagi? jom join!
kbai, assalammualaikum :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?