Why School Holiday Must Be Boring?

Ahad, November 18, 2012 @ 11:18 PG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum Makcik dan Pakcik sekalian :))
masih menjadi tanda tanya, kenapalah cuti sekolah nie membosankan? yelah, ayah asyik kerja saja. kekadang terfikir juga, adakah ayah aku nie perdana menteri atau timbalan perdana menteri? asyik sibuk je. dah lahh duduk rumah nie bosan. asyik mengadap laptop jelaa. tapi, walaupon duduk rumah nie membosankan, itu tak bermakna aku nak ke sekolah balik! ehem, lalala~
kesian jun hyung -.-" 
ibu cakap, kalau nak pergi jalan tunggu sampai aku habis exam MRSM tuh dulu. hailahh nasib, exam tuhh pada 27/11. agak agak exam pasal apa ea? dahlah aku tak baca satu hapah pon. ahh~ biarlah dia. nanti datang lenggang kangkung jelaa.
Tengah obses kpop. mungkin itu petanda aku rindu pendrive aku. kot. Nak balik pendrive tuh!



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?