Why I Close My Facebook Account

Selasa, November 13, 2012 @ 1:07 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan HELLO!
Sejak beberapa ketika aku menutup akaun facebook, ada beberapa kawan yang tanya soalan yang merungsingkan fikiran aku. mereka suka bertanya dan tanya. kekadang aku terpaksa mengambil keputusan mendiamkan diri lebih baik. oke, harini aku jawab semua soalan korang. 
1. "kenapa kau tutup akaun facebook kau?"
Answer: aku ada masalah peribadi sedikit. susah nak dikatakan. biarlah aku simpan segalanya sendiri. kekadang aku rasakan facebook nie macam hape je. so, aku ambil keputusan untuk bunuh dan bakar je facebook nie daripada hati aku teruris.
2.  "kau ada masalah dengan facebook kau ke? facebook kau kena hack ke? storylah"
Answer : serius aku cakap, aku tak boleh nak cakap kenapa aku tutup akaun facebook aku. lagi satu, sebenarnya facebook aku tak kena hack pon lahh. so, don't worrylah babe. "tapi, aku rasa biarlah kena hack pon. bagus!"
3. Kawan di facebook adakalanya annoy gilaa nak mampus!
Maksudnya : Kebanyakkan 'friend' di facebook nie batak hot nak mati kan? mereka merasakan merekalah yang paling famous. nak kawan dengan budak yang selevel hot dengan dia je. budak cool semua dia taknak kawan. menyombong bagai. puihhh!
4. "habis tuh, dekat mana kitorang nak berinterasi dengan kau?"
Answer : korang boleh je berinterasi dengan aku di blog nie. tulis je dekat cbox aku, korang nak story apa. ataupon, korang bukak je twitter aku "Aunt Probe Macho" stalk jela aku di situ je kawan kawan. nak follow pon dialu-alukan :3
tuh jelahh yang aku nak story. anyway, aku sekarang nie aktif di twitter jelaa. takpon, di blog nie. sampai sini jelah story aku. babaii :3
Siapa nak password facebook aku? Mehh aku bagii



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?