Tengkok dan Kepala Sakit Macam Nak Pecah!

Selasa, November 20, 2012 @ 1:41 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum Saudara Mara seislamku :-)
Look at the title. sekarang niekan musim hujan. semalam, aku terkena air hujan, then petangnya kepala dan tengkok aku mula nak sakit. berdenyut denyut seyy. sebaik aku tak kene selesema, kalau tak lagi teruk kot. tadi, aku dah makan panadol 2 biji. rasa macam takdek tindak balas je. alahai, bilalah nak baik nie ?
walaupon kepala dan tengkok aku sakit, aku terpaksa juga tolong edit blog akak angkat aku. dah janji kan, kena tunaikan. so, aku edit blog dia. dia nak tema purple, nak guna blogskin lagi. agak senanglah edit blog dia, sbb aku guna skin akak Wanaseoby . jom tengok hasilnya!

by the way, aku kesian tengok budak budak di Gaza tuh. kejam sungguh zionis tuh. di twitter, ramai yang post pasal kekejaman zionis. aduhh, sedih melihatnyaa. harap Malaysia tak jadi macam tuh dan terus aman dan damai :-D
Nak tidurlahh, kepala dah sakit nie. macam nak pecah je :3



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?