Hari Terakhir Di Sekolah untuk Tahun 2012

Jumaat, November 09, 2012 @ 4:01 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan HELLO!
Woahhh! dah 8 hari aku tak tulis menulis di blog sempoi aku nie. hmm, bukan sibuk sangat pon tapi takde idea nak menaiplahh. ehh, ada sesiapa tak rindu aku? macamlahh ada yang rindu aku pula -.-" ada ke yang rajin nak mengikut perkembangan blog aku nie? ceh! takdenya kot! saya tak hot blogger seperti anda. berbalik kepada tajuk tadi, Hari Terakhir Di Sekolah Untuk Tahun 2012 ? yeahh! memang harini hari terakhir aku dekat sekolah tuh kot. yeke? tak pasti lagi. macam macam kenangan manis dan pahit aku di sekolah tuhh. susah nak digambarkan. 
korang nak tau tak, harini aku dapat anugerahh!! "ecehh! tuhh pon nak kecoh kah?" "biarlah saya nak tulis apa, awak nak sebok kenapa?" oke, sambung balik. aku dapat 3 anugerah. first, Anugerah Sifar Demarit. second, Anugerah Sifar Ponteng or Kehadiran Penuh. thirt, Anugerah Merit Tertinggi. banyak? takdenya, sikit je tuhh. celah taik gigi je. +_+ selain itu, aku pon dapat cabutan bertuahh. Wahh! bertuah gila aku eakk? Tak boleh blaa sey. alahh, setakat dapat hamper je. okelah tuhh kan?
yang untungnya liana dan shira sbb diorang dapat 2 hamper. ngelat seyy! tak adil. nama mereka dua kali naik. jelous aku! walaupon begitu, aku tetap bersyukur apa yang aku dapat. hehe, ada yang cikgu cakap dekat aku macam nie :

Cikgu Dayang (BM) : Wah! wani, banyaknya hadiah awak dapat.
Aku : hehe *hanya mampu tersenyum*
sebenarnya memang azam aku tahun lepas. kan tahun lepas aku just dapat 1 anugerah je. tahun nie push habis lahh nak dapat banyak anugerah. lagipon, tahun nie tahun akhir aku dekat sekolah tuh. mybe.  azam aku tahun depan aku harap aku dapat masuk sekolah yang aku impikan. nak just rasa berdikari dan duduk dekat asrama. harap permintaan nie dikabulkan. amin~
header sempena cuti sekolah. siapa ambil aku sumpah dia jadi katak! tipu je~

Cuti sekolah nie nak buat apa ea? bosan lol.



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?