Exam untuk kali terakhir di 2012

Selasa, November 27, 2012 @ 9:52 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum kawan kawan *lambai tangan*
Harini aku nak story pasal exam aku tadi. oke, duduk semua dan baca perlahan lahan. jangan nak gopoh gopoh. sehari sebelum nak exam tuh, aku tak boleh tidur walaupon mata aku dah pejam. entah kenapa pulaa. mybe nervous kot. endingnya, dapat juga aku tidur. entah pukul berapa aku tak sedar.
aku bangun pagi tadi pukul 6. memang sejuk gila. bangun je terus pergi bilik air walaupon mata masih tertutup. nak mandi pagi tuhh, mengigil gigil aku. pasal sejuk sangat nie? sudah mandi terus pakai baju dan sembahyang. masa tuh baru pukul 6.20. baca sekejap komik "Lawak Kampus" setebal 2 inci. tetiba, dah pukul 7. ayah aku dah jerit. so, pakai tudung dan terus sarapan.
gerak dari rumah pukul 7.30. sampai MRSM Muar dalam area 7.45 pagi. ingatkan aku orang first, rupanya dah ramai orang datang. oke cun.  aku pon mesej puteri suruh cepat sikit sbb ayah aku dah nak gerak pergi kerja. Takkan nak tunggu aku sampai habis exam? puteri sampai je, ayah aku terus balik pergi kerja. 
8.20 - orang tuhh bagi ceramah pasal exam tuhh. ceramah punya ceramah, dah pukul 9. dia suruh masuk makmal komputer sbb examnya pakai komputer. aku semestinya duduk sebelah puteri. pukul 9.00 - 10.15 tuh exam matematik. soalan first je dah susah. aku main jawab je. ada 8 soalan aku tak jawab. hentam sudah. keluar makmal tuh, rasa nak nangis je. rehat 15 minit pastu masuk makmal balik.
aku exam sains pukul 10.30-11.30. first time aku jawab soalan sains sesenang tuh. *bangga* dah siap tuh terus sambung exam IQ pula sampai pukul 12. dah siap semua exam tuhh, dia suruh kitorang tunggu sampai kitorang dapat satu kertas yang menunjukkan kitorang dah ambil ujian tuh. lepas nama aku dan puteri kena panggil, kitorang pon tepon ayah masing masing. dalam pukul 12.15 ayah aku sampai. ingatkan aku orang last, rupanya tak. ramai lagi belum balik. 
sampai rumah, ibu aku tanya, senang ke tak. aku jawab sejujurnya. "soalan matematik dia susah, bu" *buat muka nak menangis* ibu aku just smile. lepas salin baju, terus makan. lapar seyy. oke, tuhh je aku nak taip. panjang mengalahkan karangan BM :3 Assalammualaikum :-)
Doakan aku berjasa dapat result yang baik dalam ujian UKKM nie tau 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?