2 Days Travel

Khamis, November 22, 2012 @ 10:48 PTG | 2 Orang berstory

Assalammualaikum :-)
oke, Bandar Muar semakin cantik tau. jalan ditar, jalan disapu sampah dan bandar dicantikkan dengan bendera negeri Johor. yelahh, harini a.k.a hari Khamis nie birthday Sultan Johor. Alhamdulillah, panjang umur dia lagi "Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Sultan Johor, Allah selamatkan kamu" ayah aku ajak pergi tengok tanjung dan bandar muar. apa yang cantik sangat tuh. superb lahh! kau tengok je tanjung, dah macam I-City je aku tengok! lampu dia jelahh same like I-City di KL, yang lain, takde maknanyaa :3
kamera ada masalah sedikit

2 hari berturut turut (selasa dan rabu malam) pergi tanjung. lawat kawasan kata ayah aku -.-" sesak tak usah cakap. memang sesak gilaalahh! yelaa, ada jalan yang ditutup, tuh yang menyebabkan kesesakkan :3
di kawasan tepi sungai muar area  masjid jamek 
harini hari khamis bersamaan 22/11, merupakan hari cuti umum bagi negeri johor. jadinya, aku sekeluarga  (kecuali ayah aku sbb dia kena berarak untuk sultan johor) mengambil kesempatan untuk pergi Gunung Ledang. masa kitorang sampai, pukul 8.40 pagi tak silap aku. pagi pagi pon dah ramai orang. mandi punya mandi, main punya main air semua, dah pukul 12.00. ibu aku pon ajaklah balik. 
ingatkan balik rumah terus, rupanya pergi rumah makcik aku kejap. borak punya borak, lepak punya lepak, tidur punya tidur, dah pukul 4.10 petang. oke, time tuh aku tak cukup tidur sebenarnya. masih mengantuk. endingnya, ibu aku ajak pergi Sungai rambai yang ada jambatan gantung tuh. snap snap then balik rumah.
sekarang nie aku baru tersedar daripada lenaan tidur dan dream yang panjang. oke, seperti yang aku kata sebelum nie 27/11 nie aku examm. uwahhh! aku tak bersedia apa pon. hanya, rilex je. satu pon aku tak baca. habislahh aku! habislahhh!! tekan sini kalau anda nak tau pasal exam tuh. EXAM!! mahu menangis je sekarang nie. Doakan aku dapat jawab segalanya dengan tenang oke? Thank you. Amin :)
semua akak aku dah tidur kerana kepenatan. oke, aku pon nak tidur. Assalammualaikum!



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?