Pulang buku. Penat k

Rabu, Oktober 17, 2012 @ 4:48 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera
fuuhhh, penatnya aku. dah macam apa je nie. tapi kepenatan nie tak melarangaku untuk ber-facebook, ber-twitter dan ber-blogging. tadi dekat sekolah, semua pelajar form 3 kena pulang buku sbb dah habis exam. peh! berat seyy buku tuhh. lebih 10 kg kot. aku kan, penolong pengerusi kelab Skim Pinjaman Buku Teks (SPBT), so kenalah tolong cikgu kemas dan angkat buku. mak aii, penat seyy. buku tuhh dah berat satu hal, kena ikat pula tuh.
kitorang habis angkat dan kemas buku tuhh semua dalam pukul 12.00 tengah hari. lepastuhh kena tolong pula kira dan tulis stok buku yang baru datang. fuhh! masa tuhh baru aku dapat duduk dengan lenanya. tapi, tangan tetap kena bergerak untuk menulis. aku tak taulah apa yang berlaku dengan pelajar form 3 yang lain sbb aku sibuk menolong di SPBT. aku ada dengar mereka kena buat pantun? yeke? untung lahh :p HAHA. dah habis tulis dan kira semua stok buku baru, kitorang pon diberi upah. RM5 tau. bersyukur sangat 
aku tau, cikgu kelab SPBT memang pemurah. kalau korang tolong, mesti diberi upah. Alhamdulillah! dalam pukul 12.30 kitorang pon balik. badan pon dah melekit lekit dekat baju. haii, geli seyy. berpeluh peluh aku :3  
hujan dah turun! yeahhhh yeahhh
kalau betul kau yang fitnah aku dekat awek kau, siap kau! aku tumbuk muka kau depan daddy kau :3



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?