PMR is behind me! LOL

Ahad, Oktober 07, 2012 @ 5:47 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia
*blur* besok hari apa? Monday ea? soalan  sengal apa yang aku tanya nie? entahlah! lusa dah nak PMR.  aku tak tau apa yang harus aku katakan. seronok? gembira? sedih (mybe)? susah sey aku nak ungkapkan. macam manalah aku jawab nanti. aku harap masa pmr nanti aku dpat duduk tepi tingkap macam masa periksa percubaan dan pertengahan tahun. Amin!
seriously, aku tak bersedia lagi nak pmr. aku tau pmr sedang main kejar mengejar dengan aku. tapi aku rasa aku nak tetap lari daripada dia. aku belum study! ehh, i mean belum study habis lagi. hampir 80% aku dah study. nak menggigil kepala lutut aku tau. barang untuk aku pmr pon aku dah beli hari khamis dengan ibu aku di City Star. ehem, peningnya kepala hamba memikirkan pmr nie! =.=
sorry yee kawan. aku memang suka letak gambar dalam entri aku. ini cara aku.
"kepada kawan kawan yang menduduki PMR hari selasa nie, semoga korang berjaya. aku doakan korang. korang pon doakan aku tau. hehe, semoga kita sama sama dapat menjawab dengan tenang dan sabar." 
ohh terlupa,
"kepada kakak dan abang yang nak menduduki peperiksaan akhir tahun, good luck korang. semoga berjaya. lalalala~"
Berusaha, sembahyang, berdoa dan bertawakal kunci kejayaan :) Believe in that!



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?