Fuhh! Siap juga akhirnya

Isnin, Oktober 29, 2012 @ 9:16 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan salam sejahtera :)
hensem kan Yong Jun Hyung xD
Entri last aku haritu pada 24/10. dah lima hari aku tak coret di blogku syurgaku nie. miss pula rasanya. Salam AidilAdha kepada umat islam seluruh dunia. Sorry kerana tak ucap pada 26/10 haritu. bermula hari ahad, aku mula edit blog echa. tema yang dia minta => green, pink and white. templet => Denim. nak tengok blog dia? tekan sini Isme Aisyah. kalau malas sangat tengok dekat bawah nie.

Amacam? lawa kan? hehe :D #perasan je. penat seyy edit blog nie. mula mula, aku nak guna templet Simple je, tapi nak cari tutorial untuk templet Simple punyalah susah! dah jumpa, tapi tutorial dia macam ape je. menyirap pula -.-" last last, aku guna je templet Denim. mudah sikit nak edit. muahahahhaa :D
Nice gila rambut Yong Jun Hyung!!! kau ada tengok video Beast - Bad Girl? Cantik kan rambut Jun Hyung dalam tuhh. hee! sebenarnya aku teringin gila-gila nak buat rambut macam tuh. tapi, nak kena pancung ke dengan ibuku tercinta tuhh?? matilah aku kalau aku buat rambut macam tuhh. hoho! T^T
Sedihnya kena tengking tadi dekat sekolah. takpelahh, redha je. Maafkan saya cikgu :'(



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?