First time seyy!

Rabu, Oktober 24, 2012 @ 9:24 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera :D
apa khabar pakcik dan makcik sekalian. aku kembali semula setelah seminggu lebih menyepikan diri. bukan tak nak update blog, tapi aku takde idea dan agak kemalasan. semalam, aku hangout beli barang dapur dekat ecosave. then, aku ajak ibu aku pergi belikan aku kasut.
aku : ibu, harini kita pergi beli kasut wani tau.
ibu : tunggu ibu dapat gaji dulu ea.
angah : tak payah ibu. dia dah ada duit sendiri.
aku : wani nak beli kasut pakai duit wani sendiri tau
first time aku beli kasut sendiri. selalunya, nak minta apa kena minta dekat ibu aku. sekarang dah tak sangat kot. aku dah kumpul duit sendiri. taknak bergantung sangat dekat ibu aku. aku beli kasut tuhh dekat hoover. aku pilih warna biru plus oren. nice tak? just RM30 je. tak berapa nak mahal sangat. okelah tuhh. cukup dengan bajet aku. aku spent RM40 je. boleh simpan RM10 ringgit tuhh untuk beli komik. hoho
lawa tak? hahahha, first time juga aku edit macam nie. kelakar je kan? tapi, gambar yang aku edit nie tak berapa nak kemas sangat. agak kecelaruan di situ. ehem, aku sedih tau. kami kalah bola baling :'( kalah kerana cikgu mengatakan bahawa kami main tipu. ehh, bila masa pula? bukan cikgu ke yang bagi satu free dekat pihak lawan kami? adohai! kuman seberang sungai nampak, gajah depan mata tak nampak! oke, takpe! apepon, terima kasih kerana memfitnah kami sedemikian! kami dapat pahala free yee, cikgu dan rakan rakan sekalian :'D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?