Bila Kami Mula Memasak

Selasa, Oktober 30, 2012 @ 8:45 PTG | 2 Orang berstory

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera :))
Alhamdulillah. selesai juga urusan kami. harini, group aku join pertandingan memasak. dalam group aku ada liana, razhana, aisyah, nina dan aku. oke, pelajar 3 baiduri hantar 3 group. ececehh, ramai yang cakap "pandai ke masak?" HAHA, kalau aku, tak fail lah sangat tentang memasak nie. boleh memasak tetapi tak lah sampai tahap keenakkan dan kesedapan. group aku masak ayam masak ungkep, sayur goreng, air mocha dan orange. kehangatan pertandingan memasak tuhh susah nak diungkap. tengok jelah gambar di bawah nie :)
Muka serius liana memasak

eceh! muka over farisyah yang buat peace tuhh

setelah kami selesai memasak

over seyy muka fitri. din muka slumber je

woahh! semua sedap! agak mana yang menang?

kenapa aku tersorok pula nie. 

apabila aku memasak. kelakar!

overkan kami niee. aiyaa

air kami. mochaa dan jus orange! yummy!

makanan tengah hari kami. amacam? menyelerakan? :D
pertandingan masak bermula apa pukul 9.00 hingga 11.00 pagi. wahh! happy seyy dapat masuk pertandingan memasak. yang tak boleh bla, shahrizzat! semua makanan yang kumpulan kumpulan masak, dia makan. sampai cikgu cakap "Dah, jangan bagi sharizzat rasa lagi" memang kenyang gila. balik sekolah, terus mandi dan tidur sbb terlalu kenyang :3
Nota tambahan : Kumpulan kami menang pertandingan memasak. Dapat nombor 1 lagi  xD
Tersangat happy. Besok pula aktiviti menyembelih. harap best! :D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?