Assalammualaikum Oktober :D

Isnin, Oktober 01, 2012 @ 10:25 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum dah selamat malam :)
Hello kawan kawan bloggerku tercinta. Salam diucapkan kepada bulan Oktober yang menerjah masuk dan bulan September yang meninggalkan manusia setelah 30 hari berkhidmat kepada manusia. Alhamdulillah kerana aku masih bernafas sehingga sekarang. semoga hari hariku diberkati dan diredhai oleh ALLAH :D
aku mengharapkan pada bulan oktober ini aku boleh :
 aku harap aku dapat menjawab PMR dengan tenang, sabar dan PMR aku berjalan dengan lancar
 aku harap hari hariku dibulan oktober dan bulan seterusnya diredhai oleh ALLAH
 aku harap dibulan oktober akan menjadi bulan yang terbaik bagi aku
 bulan oktober, sila menjadi yang terbaik dan yang terindah (ulang yang nombor 3)
tiada masa untuk bercinta, sekarang masa untuk belajar dan belajar bukan bercinta! :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?