Assalammualaikum November

Khamis, November 01, 2012 @ 2:00 PG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum pembuka bicara :D
Selamat datang November yang dicintai lagi disayangi. aku harap kau menjadi bulan yang paling indah dalam hidup aku. Bulan yang diberkati dan diredhai oleh ALLAH SWT. aku mohon sangat, bawalah pergi kesedihan, kesengsaraan, dan kekecewaan aku pergi jauh jauh. aku taknak semua benda tuhh menghalang kegembiraan, keceriaan dan ketenangan aku. 
Bulan november nie juga bermulalah cuti aku. aku nak sangat pergi jalan. taknaklah terperuk je dekat rumah macam tahun lepas *ehem* besok sebenarnya ada merentas desa untuk kali kedua dan goyong royong membersihkan kawasan sekolah "ehh, bukan ke sekali je merentas desa tuhh dalam setahun?" entahlah, aku pon tak tau kenapa cikgu nak buat dua kali. akan tetapi, aku tak datang. muahahahahaha! pelajar cemerlang, gemilang dan terbilang betullah aku nie -.-" terlebih rajin sbb tuhh tak datang. kesah pula aku nie. 
hensem seyy yong jun hyung! love you. HAHAHAHA -.-"
nanti, korang larilah laju laju tau dalam merentas desa tuhh. harap korang menanglah eakk! +_+



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?