PMR is around the corner :)

Jumaat, September 28, 2012 @ 5:14 PTG | 3 Orang berstory

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)) 
*blank* seminggu lagi untuk aku berhempas pulas study dan study. banyak buku yang kena dibaca, ditelaah, dihafal dan diingat isi kandungannya. jadual exam pon aku dah dapat. alahai~ gegar lutut tengok. huuu, macam mana lah masa jawab PMR nanti eak? harap semuanya berjalan dengan lancar. Amin~ :))
sekarang nie otak aku tengah bergerak macam nie. speed terpaksa dinaikkan kepada 140 km/h. tapi tak bolehlah sumbat banyak banyak. kang bengong pula otak ku ini. kadang kala, bila baca tuhh ada terasa pening kepala. terpaksalah berehat bersama coklat. *yumm yumm* ohh, yaa. kepada rakan rakan sepejuangan aku, aku harap korang pon boleh jawab pmr dengan tenang oke?
Alhamdulillah. semoga hari hariku berjalan dengan lancar dan tenang. Amin~
Everyday i colour my life with beauliful of colour of the rainbow 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?