Hatiku bagai dirobek robek

Jumaat, September 07, 2012 @ 7:27 PTG | 0 Orang berstory

Assalammualaikum and hello my fellow friends. my heart broke again. i don't why them do that to me? What mistaken i do to you, buddy? Please sincere to me! i want your answer, friends! if i do something bad to you, please tell or said the true to me. DON'T keep it lonely. Please! don't do that to me again and again and again and again. i'm so tired to face it again!!! >< you don't pity to me? 
you're so far away from me by the time. i don't why you do it to me. #sorry my broken english. :( aku tau aku tak lawa macam kau. aku sedih tau. dalam apa apa hal, kenapa aku dipinggirkan? adakah kerana aku gemuk or aku tak lawa seperti korang? :'( aku tak tau nak cakap apa lagi. kau tengok gambar yang dekat bawah nie. kata kata nie yang aku nak cakap dekat kau!!
aku tau kata kata di bawah nie akan menyakitkan hati kawan-2 kelas kau. tapi, sokay :(
"Naddjwa, aku rindu kau sangat, aku rindu gelak tawa kau, senyuman kau, dan celoteh kau! kenapalah dulu aku tak sekolah dekat SAB je. boleh aku rapat dengan my old best friend."



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?