Entah. Masa tak cukup?

Jumaat, September 14, 2012 @ 10:35 PTG | 0 Orang berstory

hello, assalammualaikum kawan. huu, dah lama aku tak update cerita. sorrylah, sekarang nie busy sikit. blog pon dah mulaa berhabuk. bukan tak sempat nak lawat blog nie, boleh dikatakan 2 hari sekali aku lawat, tapi takde idea nak taip dekat blog nie *tunggu aku jadi sasterawan baru pon update tiap tiap hari*
cerita pula pasal PMR. lagi 3 minggu je nak berperang. alahai~ 'terharunya dan gembiranya aku' -.-" tak sabar pula rasanya. *ehemm* haritukan aku trylah nak tanya cousin aku, result trial dia berapa. tapi, bila aku baca blog dia, terasa sadis pula nak tanya. dengarnya, result dia teruk? betulkah? aku nak tanya pon tak jadi. kang dia cakap aku menunjuk pula right? ehemm, malas aku :3 "aku harap cousin aku pon sama sama dengan aku dpat 8A dalam PMR. Amin :))"
kawan kawan, adakah korang masih ingat gambar nie? nielah kali terakhir kami menyertai pertandingan kawad kaki peringkat daerah. tersangat seronok ketika nie. dari kiri :nina dan ekin. yang atas tuh aku. tukang ambil gambar nie puan nazira. tembam seyy muka aku. HAHA, macam doreamon pula -.-" 
Doakan semoga aku dapat 8A dalam PMR tau. Amin :D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?