Tomorrow Schooling

Ahad, Jun 10, 2012 @ 7:15 PTG | 0 Orang berstory

assalammualaikum dan hello stalker :D

"cikgu, boleh tak kalau saya cuti esok? saya rasa badan saya tak kasi saya pergi sekolah esok. dia mahu saya baring dan sambung tidur seperti semasa cuti sekolah. lagipon kerja sekolah saya belum siap. tolong yee cikgu yang cantik/kacak jelita"
kalau lah cikgu wani bagi cuti, kan bagus. aman dunie >< *world without school* cuti ohhh cuti. kenapa lah kau cepat sangat nak berlalu. wani rasa macam baru 1 hari jepp cuti dah kene sekolah balik. bilalah PMR nak habis nie. kalau PMR habis, bolehlah wani duduk melepak depan laptop berjam jama tanpa larangan sesiapa. bagusnya kalau begitu. *wake up wani* PMR tinggal 2 bulan jew lagi. kau tak cukup study lagi wani. *wake up*
besok bersedialah telinga anda, wahai pelajar pelajar sekali kerana pengetua sekolah telah bersedia untuk memberi ucapan selama 2 jam. kekawan di twitter begitu excited nak bertwitter tentang ucapan Pengetua yang tercinta. Let's check out
tekan 2 kali untuk membesar ketahap maksima :)
besok pulak wani kene jaga bahagian kutip hutang untuk pelajar yang datang lewat. ohhh, malasnya saya!! wani rindu untuk jaga di tangga. jaga dekat tangga lebih best daripada menjaga di bahagian kutip hutang. buat segan jelahhh. ALAHAI~~ ada sesiapa yang baik hati untuk menggantikan wani tak? sila angkat kaki please :)
"cikgu BI wani yang disayangi dan dihormati, kerja sekolah yang cikgu berikan sudah lama saya siapkan. begitu excited ketika saya menyiapkannya. tetapi, buku essay cikgu telah hilang. saya tak tau saya letak dimana. TOLONG maafkan saya cikgu. #sorry teacher." 
besokk mahu cutii!!!! taknak sekolah. moga esok hari yang terbaik dan paling mengembirakan di sekolah. amin~~ :D



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?