Nothing Happen

Khamis, Jun 21, 2012 @ 9:13 PTG | 0 Orang berstory

assalammualaikum dan selamat malam :))
wahai hati, kenapa kau terasa sakit? aku tak tahu kenapa dan mengapa. aku tidak dapat membantu kau, wahai hati. mahu mencari penawar, mungkin susah untuk mendapatkannya di dunia yang fana ini. air wuduk hanyalah mampu mengurangkan rasa marah kita. 
Sekolah? aku tak tau kenapa aku rasa nak pindah jew daripada SMKBP. naik sahaja form 4 , aku mahu pindah sekolah lain. dah tak sanggup stay dekat sekolah nie. every year, asyik kena banding dengan kelas lain. kebaikan yang kelas aku buat [3 baiduri] tidak dihargai langsung. diperlekehkan sahaja yang mereka tahu. apabila kami tak buat, lagilah mereka keji dan menghina. aku pon tak faham kenapa. teruk sangat ke kelas  aku nie? kami tak buat kesalahan dekat sesiapa pon. kami tidak kurang ajar pon dekat mana mana guru. malah kami hormat mereka.
Facebook? aku dah tutup dia, lupakan dia, lupa password tapi tak lupa email oke. PADAM MUKA FACEBOOK. cikgu agama islam, Cikgu Alina cakap lebih baik aku tutup fb tuh. buktinya, result agama aku meningkat dengan mendadak. Alhamdullillah. syukur kepada Allah. ini kerana, aku lebih menumpukan perhatian aku ketika study, dan tidak mengingati fb. cuma aku tidak boleh tutup blog dan twitter aku. kenapa? ini kerana, kawan di fb aku boleh just add mereka sesuka hati. tetapi, follower di twitter dan blog susah nak dapat. seminggu, sekurang kurangnya aku dapat 10 atau kurang. tapi di fb, aku boleh dapat friend sebanyak lebih kurang 10 orang sehari. but not a true friends. just a fake friends. LOL >< sebab itu lah aku mengambil keputusan untuk tutup fb daripada aku tutup twitter dan blog :D
TO ALL. aku tidak tahu kenapa lah kan, bila orang lain sedih , dengan mudah aku memujuk dan menanyakan mengapa dia bersedih. tetapi, bila aku pula yang sedih, tiada siapa yang memujuk. aku kesedihan keseorangan. seperti aku tiada kawan pula. Selfish!! hanya Capital F dan E sahaja yang pujuk aku. THANKS FRIEND! sayang korang berdua a lot. sekiranya korang nampak aku gembira, sebenarnya aku sedih ketika itu. aku just nak cover kesedihan aku je. malas nak menunjuk *poyo
semua yang tertulis di atas hanyalah luahan hati. Sincerely from my little heart. aku tidak mahu menipu diri sendiri. *jujurlah walaupon ia menyakitkan hati orang lain* itu yang aku belajar. Sorry tau kalau sakit hati. aku hanya mahu orang lain tahu apa yang aku rasakan selama ini. itu jew yang mampu aku tulis. Kbai.
menangis seorang diri. lebam mataku malam ini. :')



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?