tukar ke MERAH!

Sabtu, Februari 18, 2012 @ 7:10 PTG | 2 Orang berstory


"hujan turun ibarat mutiara turun daripada langit"
hah? ape aku merepek nie? oke, straingat to the point eaa. aku tukar tema blog aku. kali nie temanya merah, putih, hitam dan kelabu. background die aku amik dekat blog akak amalina . big thanks to blog akak una sbb tolong aku mase blog aku tengah bengong tetiba T_T thanks tau akak una :)) bole pulak die hilang tiba tiba time kau betulkan die. aku dah blur mase tuhh. tak tau nak betulkan macam mane. alhamdullillah. ade basecode daripada akak una dan akak amalina yg aku guna untuk betulkan blog aku.  fuhh!!  rase nak lempang jepp, hmmm, sabar jelakann -.-"
marah kau jew kau tau, marah aku? pernah fikir? jangan sampai aku bomkan nuklear kat kau baru kau tau!! ><



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?