Mersing lagi

Ahad, Februari 05, 2012 @ 11:23 PTG | 0 Orang berstory

--| amacam? macho tak? -.-" |--

haii,, makcik pakcik atok nenek. selamat malam kepada sekalian yg hadir di blog saya. terima kasih ! ><" #kekonon. ape kaba semua? aku tengah sehat nie ^^ ouch! harini, aku jejalan kat mersing. ade best ade tak! yg bestnyer, aku dapat berjalan jalan, kenal dengan owg yg tak pernah aku kenal :D tapi, yg tak bestnyer aku tak dapat mandi sbb ombak die tinggi plus airnye berpasir. huahhhh!! geramm seyy! sebaik bole main air. T_T
lepas pergi mersing, kitowg pergi umah mak angkat akak aku. fuhh! ade adeq beradeq die sebaya dengan aku seyy . segan jepp #muka selamba. ehh! membebel pulak. jom cekedau tengok gambar #tak bawak sbb tak byak kamera :( 
adeq & along aku main pasir

muka jebeng aku yg tak lawa

sekali lagi muka anak encik salleh

ewan tuhh bukan pakwe aku! die name bagi aku, oke!

aku nie gemuk tau! :D
byak gambar aku better owg lain. nak wat macam mane, tak bawak kamera katekan! sebaek ade henset akak aku tuhh. bolee snap gambar aku #aku masih tak dek henset T^T
tak best blogging dekat internet explorer! mahu google chrome balik!! tak kira



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?