menyirapp gilaa!

Jumaat, Februari 17, 2012 @ 11:32 PTG | 0 Orang berstory

hyepp, kali nie tak dek gambar seperti biasa *macam laa owg bace entri aku yg tak porpular nie* internet aku lembap macam siput sakit kaki. kerbau patah kaki >< ohhdamn! nak dengar lagu pon, makaii, berjenuhh aku tunggu, tak gerak gerak jugakk. last last aku padam terus! yaa, aku nie ade kalanya kurang sabar. hehe, biase laa tuhh. sebenarnya, aku tengah blur nak tulis ape. mase tak bukak blog, macam macam aku nak tulis. but, bilaa dah bukak, semua idea hilang. aku amik keputusan baik tak yah bukak blog.
sorry laa eak sape yg ajak aku join GA or contest sana sini. hanya yg aku mampu tulis INSYAALLAH! aku tengah tak dek mase nak masuk semua tuhh #macam perdana menteri pulak sebokk memanjang :P yelaa, budak pmr. macam macam nak buat. kerja kursus lambak tengah tunggu aku siapkan mereka, tuisyen lagi, kerja sekolah yg berderet deret, tido lagi dan lagi & macam macam lagi. kerja kursus dah 5. 4 aku taip dan lagi satu tuhh aku guna tangan. aku malas laa nak tulis. dah laa tulisan aku cakar itikk. hoho, nak buat macam mane. bila mood aku baik je tulis pon baik jugakk xD 
oke, yg sedih tau. first time aku tak lulus ujian. fuhh! sebaek just ujian sahaja. kalau peksa? alahaii, menangis maknyah. mintak dijauhkan. mybe sebab aku tak byak membaca kot. ermmm,, takut lerr pmr nak hampir. aduhaii, lambatkan laa lagi eakk :)))
SORRY JIKA ANDA AJAK SAYA JOIN GA ANDA TAPI SAYA TAK JOIN KERANA SAYA TAK CUKUP MASA DENGAN SEMUA ITU. JIKA SAYA FREE, BARULAH SAYA JOIN EAKK . HARAP MAAF LAA YEKK! :)) LOVE U



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?